massa bilder

jag har sjungit så mycket att jag är hes. jag lever verkligen ut här hemma.

börjar tolv imorn. tjockt najs eftersom jag fyller, jag kan chilla. 

jag vet. vi kör lite bilder på mig genom livet.



jag lovar att mitt kök inte ser ut sådär nu.
inte jag heller.



kul att jag har samma tröja.
HAHA vincent.



någon annan födelsedag när jag var världens fulaste unge.



medeltidsmarknad och jag var insatt.



å ja ja! den här tiden minns jag, 13.



snygg.



sen nån gång kom the black period.





nae nae nae inte ok.



hösten 2009 bytte jag kön.



nej, slut.

mamma har ropat att det är mat 5 gånger.





Kommentarer :

#1: Tatsiana

Nu hatar jag dig Lydia! Ta bort!!! annars ska jag ta de äldsta bilder jag har på dig och lägga upp på min blogg!! Fy Lydia, fy!

:P

skriven

Kommentera inlägget här :