sug

jag har inte ett skit att göra ikväll. jag ska ösa godis och kolla fotboll med pappa. jag kommer bli sur om sverige är dåliga och pappa kommer kontra med att jag inte skulle kunna spela bättre själv.

och det kan jag ju inte, men jag är faktiskt inget fotbollsproffs. den frasen kommer jag kontra tillbaka med.

efter matchen kommer jag ångra allt jag ätit och att jag inte tog tag i kvällen och hittade på något istället.
när jag lägger mig kommer jag hata att det är söndag imorn och att jag måste plugga osv. 

söndagen kommer gå jättesnabbt och på måndag är det skola och min sovmorgon kommer gå bort pga fn-rollspel.
jag ska hålla ett öppningstal i 70 sek och jag kommer stamma och kolla för mycket i papprena.

ganska dålig helg tycker ju jag. egentligen, jag kan pussa på mamma massa så blir jag sjuk till måndag.



nu tv-spel.
har en bana kvar tills jag klarat hela rayman 2 spelet.

Kommentera inlägget här :