what what

redovisningen funka. förutom att camilla sa att jag hade ticks.
ba jo men du var bra men du har lite ticks heheheheee. sa hon. 
bara för att jag rörde lite på fingrarna när jag pratade. jag kan ju inte bara hänga med armarna längs sidorna och se helt stel ut.
jag fick mvg på engelska provet. jag kom heeeem, satte mig med matten och körde fast vid första uppgiften.
inte ens pappa kan. jag känner mig tvungen att göra mvg-uppgifterna för om det kommer någon sådan på provet och jag inte, har jobbat med något sådant här hemma, kommer jag inte fatta nåt och då kommer jag få dåligt självförtroende och springa ut ur klassrummet gråtandes och skita i hela provet på onsdag. närå.



jag vet ju att allt löser sig någon gång. även om jag inte känner ett enda hopp idag.
snart har jag dans, längtaaaaa. 

Kommentera inlägget här :