theme from titanic

hej igen. från klockan 16.00 och framåt är det bra. två simpsons avsnitt och sedan scrubs.
jag pluggar i reklampauserna.

jag har ätit tårta annars, skrattat massa med farmor. hennes simpla humor smittar jättelätt av sig. 
farmor använder ordet kärring väldigt ofta. inte av betydelse eller mening att håna någon eller så, mer kär-ring. hon kallar hennes väninnor för det t.ex. fast det låter ju kul för det. jo jag brukar umgås med en gammal kärring som heter blabla.

nu sitter jag och nynnar med i en låt på spotify. pianomusik självis!  
titanic sången äre. faktiskt så är det en av mina favoritmelodier när den spelas på piano och med hjälp av massa stråkar och skit i bakgrunden. det är väl bara för att jag tänker på när jag såg filmen första gången och tjöt som ett djur. ca nio år. jag blir helt plötsligt tjutfärdig, på ett tillfredsställande sätt. fast hög volym annars kan det kvitta.


Kommentera inlägget här :