the good kind

nu är nästan allt bra. skrev på allt på matten men hade nog fel på en del. kommer hem och för första gången på hela terminen kommer jag hem tomhänt. jag har INGET plugg tills imorn lalalaaa.
men jag är ju ansvarsfull eller hur, så ska nog läsa några kapitel i flickan som lekte med elden. kanske börjar på idrottsuppgiften till och med man vet ju aldrig. nej nu vet jag jag kollar oth såklaaart. inget snack ju.

vi fick äppelpaj i skolan. det var det bästa idag, eftersom den var faktiskt god.
näst bästa har varit allt jag och jenny skrattat åt idag. eller, så är det ju jämt. vi har så unik humor och vi skrattar åt ovanliga saker. ingen proffshumor kanske, inte direkt som en del natur-folk. deras skämt är ju fakta för mig.



älska låten. älska början. jag och vincent börjar få lite lika spotify-listor. vi smittar av varandra.

egentligen är det onödigt. ingen av er kommer ju sätta på den här låten och verkligen lyssna och sen tänka efter vad ni tyckte. ni kanske sätter på den och lyssnar i en sek och sen byter ni till en annan sida, blogg.
vi kan väl säga att ni lyssnar på låten och hädan efter varje gång ni hör den kan ni tänka på mig. nu blev det genast betydelsefullare.

Kommentera inlägget här :