tänk dig att du har bråttom

åker hem från dansen utan lyse. ibland kan det vara problematiskt att se tydligt vad som finns på gatorna.
kom till ringgatan. där är det enligt mig alltid mycket mörkare. jag såg ett löv och jag villa köra över det och det gjorde jag.
fast det var en groda. jag låtsasgrät och rös efteråt. stackars djur som dog bara för att jag trodde att det var ett löv.
du ska veta att det inte var meningen vila i frid.

hamnade hos min moster. åt sååå varm gröt att det kändes som om jag fick brännskador i hjärtat när jag svalde.
nu är jag bara trött, sugen på att se snövit och vill inte att det ska bli imorn för jag vet att jag måste plugga matte.



nu lär ni er en sak och kom ihåg det här resten av ert liv.
jag kan hela snövit, sunes jul, lotta, wasa-knäckebröd-reklamen, typ lilla sjöjungfrun och en parodi om sagan om ringen utantill.       

Kommentera inlägget här :