succession

provet var lättare än väntat. skrev på allt men skulle inte bli förvånad om det bara blir G.

jag har kanske har meddelat er att min mobil är inlämnad igen. ja. min lånemobil är nu också sönder. den är uppvikbar och hela överdelen lossna idag. det enda som höll ihop telefonen var en tunn sladd. otroligt nog funkar den ändå.  

jag vet att man ska uppskatta helgen. liksom HELG! PEPPA! för vad undrar jag. jag bor i skänninge och var någonstans har man roligt då. det är måndag snart i vilket fall. lika bra att inte hetsa upp sig för mycket. ikväll ska jag ingenstans.
ibland önskar jag att jag hade pojkvän. en jag skulle vara jättekär i och som man skulle kunna vara vart som helst med och ändå känna att den här stunden är sååå värd.

när jag kom hem, fick förresten sluta tidigare, gjorde jag äckligt kaffe. jag som satt och nästan hoppade inombords på bussen för att jag var så sugen. jag fattar faktiskt inte. första gången jag smakade kaffe, vilket var ca nästan ett år sedan, tyckte jag att jag hade smakat på universums mest groteska dryck och nu vet jag inte om jag skulle kunna klara mig utan den. lite överdrivet kanske. man lär sig verkligen.



sen satte jag på mig min svarta danströja. tog lite kort först seriöst, såg bara inte klok ut. jag blir ärligt inte bra på kort. alltid fel vinklar och fel ljus. fel ansikte kanske.
sen kom farmor, hon gjorde gott kaffe till mig. hon tittade konstigt på mig när jag drack och frågade vad som var felet.
alltså jag är inte så kvinnlig. jag häller praktiskt taget i mig kaffe när jag dricker.

Kommentera inlägget här :