selection

jo. jag satte mig nyss med historian. blir galen när man bara tittar förvirrat på texten utan en blekaste aning om vad det är man läser. sedan börjar man om, sedan skiter man i det. efter ett tag inser man ju att nej det går ju inte. måste ju ta tag it. sen börjar det om, enkelt.
nje, tror det är boken som är dålig, jag fattar när jag kollar i anteckningarna. farmor undrar alltid hur det går för mig i skolan. jag säger att det går bra men att jag aldrig nöjer mig för det gör jag inte. har t.ex. aldrig sagt att jag tror det gick bra efter ett prov. och min mamma säger alltid att det är okej med g. så om jag failar imorn tänker jag inte bry mig.

plus att pappa är på extremt dåligt humör och han säger att jag ska diska. om jag protesterar kommer jag kanske dö, eller så räddar farmor mig och säger att hon kan diska. jag tror jag slipper, pappa är inte så bra på att vara arg lång tid.



har jag sagt att jag ska till stockholm?
24-27. bara leva, HANDLA! seriöst jag har offrat mig och inte varit och handlat på hur länge som helst bara för att jag ska ha pengar till när vi åker. detta betyder ju inte att jag kommer hitta massa. gör jag aldrig när jag är där.
tills dess ska jag ha fått tillbaka min mobil. ni måste ju få se bilder därifrån.

Kommentera inlägget här :