ovanligt

får inte in ett skit. tror jag har för mycket annat i mig så att det jag läser inte får plats i huvet.
kan inte koncentrera mig på läsningen och så fort jag hör ett ljud eller någon säger ett ord blir jag arg och jag måste börja om från början.
både pappa och vincent vet lösenordet till min spotify och har därför egna spellistor där.
jag är så trög. sa ju bara lösenordet för att jag inte orkade hjälpa dem att få en invite.
och nu är vincent inne någon annanstans och stoppar det jag lyssnar på, hela, tiden.

tänkte bara klaga lite mer lovar. håll ut. på mattelektionerna jobbar man så mycket att man får stress i hjärtat. eller man måste. mer än 20 uppgifter per lektion aldrig mindre. det var vad jag räknade på ett par månader på trojan. klassen och jag måste ta upp detta. 



bror.   

Kommentera inlägget här :