mina tvångstankar

* kan få för mig att jag måste hinna in i huset om jag är ute och jag ser att det kommer en bil. jag måste in innan bilen har fått en skymt av mig för jag leker att bilen är min fiende.

* slår med tandborsten i en viss takt på handfatet när jag har borstat klart och innan jag ställer tandborsten tillbaks i glaset.

*  lyssnar på en låt och helt plötsligt måste jag hålla andan enda tills refrängen kommer.

* sjunger nästan alltid stämmor i alla sånger.

* jag jämför mig med andra. jäääämt.

sista kanske inte var en tvångstanke. det kommer naturligt.

nu ska hela familjen grovstäda huset. om jag har tur hinner vi till ikano innan det stänger och jag kan köpa ett par skor.



någon gång innan harrys.

Kommentarer :

#1: emmaaa

aoow, den kvällen var kuul lydia!

jag saknar dig!!

skriven
#2: allis

haha, jag känner starkt igen mig på den första punkten! ;)

skriven

Kommentera inlägget här :