men HEJ

har i stort sätt sjungit hela dagen. det har varit luciaträning och jag har tagit i hela tiden.
sedan var det kalas. jag snålade inte på maten.
jag följer inte smal-som-en-sticka-modet. hur kul? lev istället.
allt detta är alltså skälet till min dåliga uppdatering. och jag ska inte säga att det blir bättre imorn för jag ska kratta löv.
asmysigt ju! kusiner och skit, fina höstfärger och massa lövhögar att hoppa i.
på eftermiddagen ska jag förbereda en redovisning som inte alls kommer bli särskilt proffsig.

nu ska jag skära frukt. kolla på one tree hill hela natten ska jag. tills ögonen åker ihop av sig själva och jag måste börja använde klädnypor. ha det.



jag nu mitt i natten. inte så fräsch men kolla jag har örhängen det får du nästan skriva upp.



okej där syns det inte.

Kommentera inlägget här :