ingen bild

det här är bra. inte att jag körde på historia provet och troligtvis kommer få dåligt betyg, men att jag ska se new moon premiären. har länge planerat det. men har inte orkat och varit för dålig för att fatta hur man bokar biljetter. 
tyckte däremot att twilight var ganska mycket sämre än jag trodde. om den här är likadan tänker jag dissa filmerna i fortsättningen.
blir ett gäng tjejer. vet att alla kommer vara snygga och jag kommer vara ful. idag är allas dag utan min. till och med du som har en dålig dag har det bättre än mig. håret är elektriskt IGEN. har en gissning att det beror på vintern och temperaturen ute.
äter på steves. kollar filmen.
kanske ska nämna att jag var förälskad i böckerna för något år sedan. kanske får återfall och åker hem och läser hela natten. kommer ihåg att jag älskade hur Stephenie Meyer skriver. alltid detaljrikt och tydligt.

nu gittar jag. sedan får vi se, kan hända att jag hamnar någon helt annanstans än hemma inatt.

Kommentera inlägget här :