går inte

tror aldrig någonsin att jag varit så trött som jag var i skolan idag. första lektionen gick. sedan när vi skulle lyssna på någon gubbe som snackade om Afghanistan i en och en halv timme med världens tråkigaste power point höll jag mig knappt vaken. fick kämpa och verkligen spänna upp ögonen vissa stunder.
jag hörde vad och vilka ord han sade men mitt huvud hade inte kraft eller intresse nog att fatta sammanhanget. usch det tog.

nu är jag hemma. är sjuuuukt stressad eftersom jag har så mycket nu. somnade förut också när jag började läsa historian.
har även fått se schemat inför vårterminen.
SUG. DÖ. slutar inte tidigare än halv fyra alla dagar i veckan utom en.



var längesen jag såg tor ju.

idag har jag ätit:
fisk och potatis i skolan. det var varmt! fördel men fisken badade i en sås som smakade vatten vilket resulterade att fisken inte smaka ett piss.
hemma åt jag kina mat. sedan glass massor.

Kommentera inlägget här :