forrest gump

jag förstår ju hur stort franska provet kommer att vara på fredag. ändå går jag omkring här och leker zombie och verkligen struntar i att ta upp böckerna ur väskan.
det här var min enda möjliga råpluggardag om jag hade haft ork och vilja. nu ska vi inte prata om skolan.

jag ska nog skriva en bok. jag känner lockande vibbar av det ibland. bara kasta ut ord, meningar och funderingar ur hjärnan, inte följa några skrivregler och ändå tycka att det blir bra. jag kanske blir känd. då vill jag satsa på att bli det innan jag dör som en del andra stora författare råkar bli.
nej jag kommer nog aldrig att skriva en bok. jag har min blogg. det är sånt jag ska hålla på med.

min mobil är ur funktion igen. efter att ha stängt av och på den och tagit ur batteriet och sedan satt tillbaka det och ändå, har skärmen varit kolsvart, har jag inget hopp längre. därför kommer ni att vara utan bilder, iaf nya, på ett himla tag.



men den här passar ju. nu. farmor är här och ska va i två veckor och hon är så sööööt på den här bildeeen.

Kommentera inlägget här :