feeling a moment

lyssnar väldigt på jimmy eat world, feeder, ibland skillet, kanske rise against. gillar när det är lite skrikit men ändå mycket melodi och bra text. allt känns bra och denna riviga musik gör det omöjligt att tänka.

pappa, rätt känd i min blogg och ni som följt mig ett tag vet att han kan inte laga mat.
idag gjorde han kina mat och det var ganska förvånande eftersom det är massa kryddor och saker inblandat. köttet var segt att tugga och det fanns kokad paprika i och det hatar jag och riset var kanske lite hårt men annars ok.

GDAH! pappa påminde mig just om vaccinering. egentligen tycker jag allt med den här svininfluensan och dödsfallen, allt, är hur överdrivet som helst men det spelar ingen roll. mamma och pappa verkar inte ge sig.
JAG ÄR LIVRÄDD. okej överdrev. JAG ÄR RÄDD. det är något med sprutor. man sitter där och vet att någonting sprutas in i en. speciellt nu, när en del säger att vaccinet kan vara farligare än själva influensan. jag är inte i någon riskgrupp. jag borde inte dö om jag blir smittad.

Kommentarer :

#1: Jenny

nej du är inte i en riskgrupp. men folk runt omkring dig är ju det. så då måste du ta det, annars kanske du råkar döda nån annan



HM

skriven

Kommentera inlägget här :