detta visste ni inte

nu har jag pratat minnen i typ en timme. bland annat när mamma skulle till konsum för att köpa ny hudkräm men råkade köpa en brun utan sol utan att ha en aning. hon använde den utan problem och dagen efter upptäckte hon att hon hade massa gula fläckar på händerna och upp mot armarna. hon ringde doktorn väääldigt orolig och trodde att hon hade fått gulsot.
HAHAHAHA. stackars mamma. vad KUL för den som svarade på mammas telefonsamtal.
oj jag tror det blev lite fel. det är nog hudkrämen jag använde igår. underhållning på jobbet. det var bästa ikväll.

sedan kom vi in på när jag en gång gömde mig i en dusch på en toalett. det var skänninge marken och jag gick in på en toalett för att byta tröja. fanns inget lås utan bara en skylt som stod upptagen aka ledigt på. jag hade glömt att vända på den. jag hörde utanför, när jag stod där i endast bh, att en man planerade att komma in och göra sina behov. JAG FICK PANIK och kom på att jag glömt att vända på den där himla onödiga skylten. jag gjorde det sämsta av situationen och sprang in halvnaken i duschen. mannen kom in och gjorde det han skulle, jag försökte att inte andas och vara helt tyst och mannen anade inget. men jag hörde faktiskt allt och stod där och skakade. fy vad synd det var om mig den dagen.

nu sover vi.

Kommentera inlägget här :