dåligt mycket

allt blev som det inte skulle bli. efter öppet hus igår (som var väldigt onödigt, ingen märkte mig) åkte jag, mina mostrar inklusive kusiner till lundby. celina skulle lära sig simma. jag och deborah lekte titanic i vågorna. jakob slog huvudet i ruschelkanan och jag trodde han skulle dö. en kille som såg ut som en indian stötte på deborah och jag satt och skratta.

åkte hem träffade sabina. satt uppe till halv tre och berättade dåligt roliga historier. ÅT, men det är rätt vanligt.
sov på en madrass. mintuz (hund) kissade på den, nästan på mig. vad ÄR det här, egentligen. hundar bara kissar på mig jämt.

vaknade istället av att tindra (annan hund) slickade mig i ansiktet. hade inga krafter och mitt huvud värkte.
har dans vid fyra. innan det måste jag ha börjat lite på idrottsuppgiften. väldigt lite.
sen får vi se, jag är ju ledig imorn ÅH DET KÄNNS SÅ BRA jag kanske sover nån annanstans. 

Kommentarer :

#1: Jacob

Jag såg dig på öppet hus! :)

skriven

Kommentera inlägget här :