23

ärligt skrivet, idag var en ovärd skoldag. kom till skolan åtta, gick kände mig helt dum i huvudet och gjorde ingenting i fyra timmar. kunde gått upp elva och tagit nån buss vid tolv eller något. gick upp sex!?
hade historia, sen hem. engelska ingen som vanligt.

åkte hem, sparkade på samma sten enda från östenssons och hem till mig. score! när den råkade komma ut till mitten av gatan gav jag mig inte ens. jag väntade tills all trafik var borta och sedan hämtade jag den.
hemma, åt, spelade gitarr, funderade på mammas julklapp.
hennes högsta önskan är att jag ska spela in en sång till henne. jag får helt välja själv vad för sång och jag ska helst spela gitarr till. vill ju inte.



såhär sämst är jag nu. världens o-fräschaste och tänker inte ta tag i historian.
har legat och degat i sängen med. typ tre timmar. hemsk känsla när man vaknar och det enda man vill är att ligga kvar, men jag vet ju att jag inte kommer kunna somna inatt om jag vaknar vid nio osv. uppdaterar väldigt dåligt vet jag. ni får vara nöjda ändå.

Kommentera inlägget här :