13

jag hittade en dagbok igår.
första sidan bestod av två delar. ena delen innehöll typ, vad jag hade för intressen, vad jag ville bli, hur gammal jag var.
det stod att jag ville bli modell med tre hjärtan efter.

andra delen var en bild. det stod veckans bild sen kolon.
jag hade målat massa svarta sträck det såg lite hemskt ut. över hade jag skrivit, såhär kan det kännas i ett hjärta.
under alla dessa sträck fanns ett rött hjärta. över det stod det, men så här kan det också kännas.

oookeeeeeej. kul dagbok.

jag fnittrade massa och kollade längre bak. seriöst, jag skrev nästan dagbok varje dag. exempel:

heeej hej hallå boken! haha.
klockan är 22.43. och jag kan inte somna. thihi! aya imorn ska jag vara med min kusin jakob. det var ett tasen jag träffa han. näpp nu ska jag sova. take cair!

detta är direkt från min patetiska bok. skrivet med en lila tuschpenna. roligt att jag formulerade om de två orden "tag sedan" till "tasen."

men, jag antar väl att allting har sin tid. jag tyckte säkert att jag skrev hur bra som helst när jag skrev det där.
lovar att jag kommer skratta åt min blogg i framtiden.

jag vet egentligen inte varför jag är uppe. klockan är 08.50 och jag börjar tolv.



ser ni hur tjock och hårlös jag var. det var mina komplex som bebis.

Kommentera inlägget här :