ful

och jag blev glad för min bildlärare uppskattade mina kort jag hade tagit. speciellt dom på min bror vilket förvånade mig.
det var skönt att höra, att jag inte hade misslyckats.

nu kommer en konversation med mig och min döva pappa igen.

ja: pappa michael jackson har väl en sjukdom?
han: men det klart han har säkert 50 stycken, om inte mer.
ja: 50 elle !? då borde han va ganska död väl.
han: nej varför skulle han?
ja: ah lite onormalt att ha så många och leva fortfarande. men han kan inte ha 50 åh det fattar du väl.
han: jag lovar att jag hörde fel från hela början. vad pratar du om?
ja: jag fråga om michael jackson hade en sjukdom..?
han: HAHA. 50 sjukdomar har han nog inte. då har du rätt i att han skulle va rätt död.

a. på nåt sätt trodde han att jag frågade "pappa michael jackson har väl en bil?"
hur, får han bil och sjukdom att ens likna varandra. bil - sjukdom. sjukdom - bil !
var var !
förklarar varför han sa siffran 50.
blev nästan rädd där. 50 sjukdomar.

jag har en redovisning om michael jackson asså. därför snackar jag om han.



ärligt kolla. han ser ju inte mänsklig ut. han kanske har 50 sjukdomar ändå.

Kommentera inlägget här :