höögt

hade matte nationella del c och blev ganska glad när jag kom fram till att jag hade rätt på ett par uppgifter bara pluggisarna kunde. 
tack ! för att det är över. det där provet förstörde min koncentration över helgen eftersom jag trodde att jag inte kunde någonting. jag kunde nog nånting. 

idag kan jag vara positiv ! jaaa trodde ju att det skulle bli en dålig dag. 
om man räknar härifrån. idag alltså. är det ca femton dagar kvar tills jag åker på klassresa. vet inte varför jag längtar så mycket eftersom vi ska till ett nöjesfält och jag hatar karuseller. och jag blir så nervös för det känns som om mina vänner kommer tjata på mig att jag ska åka någon hemsk berg och dalbana och tillslut kanske jag inte orkar käfta emot mer och försvara mig med min rädsla för höjder och då ger jag mig och sen blir jag livrädd !
då sitter jag där. fast ! påväg upp för att sen åka ner i världens fart och DÖ ! 
ja måste säga emot ! 
i alla fall. 

efter den resan är det 10 skoldagar kvar. om jag minns rätt vad sara sa. 
10 ?! 7 + 3 . 5 + 5 !
det är inget ! sen äre sommarloooov ! sen slutar jag niaaaaan ! 



ärligt ! vad utsätter ni er för ! 

Kommentarer :

#1: Jenny

Det är du och jag mot världen lydia!

Vi måste föra den här kampen vidare, kampen emot karuseller. What's the point?

skriven

Kommentera inlägget här :