stjärnberg och vaggelyr

om inte det obligatoriska föräldramötet hade funnits idag och om inte jens hade dragit ut stolen för mig i skolan så jag trillade på golvet hade jag haft ett lite bättre liv.

jag tänkte plugga ute. öppnade min mapp och alla papper flyger åt alla håll. tänkte inte på att det blåste så asmycket.
i sådana situationer, blir jag arg. sen blir jag arg för att jag är arg istället. 

känner mig rätt blåst påtal om vädret.



efter ikväll är jag fri från jens iaf. det pratas väldigt mycket om honom och mig.
fast det är lustigt för att hur mycket saker han än utsätter mig för, så kan jag inte hata honom.
även om jag blir superduperasjätteskit - arg och inte vet vart jag ska ta vägen, så har han något i sig som gör att han betraktas som "lilla jens" i mitt huvud. som ett litet barn.

Kommentera inlägget här :