skitsamma om det är pinsamt. ja var liten.

ganska roligt.

de senaste veckorna har jag haft panik och ångest varje gång jag går in i mitt rum eftersom det är stökigast i världen.
jag har totalt skitit i att städa det. min säng har liknat någon kortare verision av mount everest och jag har sovit i tv-rummet i snart en månad.
så mamma tvingade mig att städa idag. och jag höll med henne egentligen. shit vad det behövdes.
men så hittade jag en sak. när jag skulle ta bort alla saker under sängen för att kunna dammsuga osv.
en lapp ! ett papper ! nu läser jag vad det står och jag svär på att jag ska kasta den förevigt efter den har fått delta i min blogg.

jag vet inte vad jag ska göra.
det är ingen som vill höra, på mig.
nu har jag varit kär i dig i flera år.
vad är det du inte förstår?
jag tänker på dig hela tiden.
du är så snäll som en kudde av siden.
jag tycker om dig.
tycker du om mig?

jaaaag ! har skrivit det där ! jag vet inte när det kan ha varit men jag var inte över åtta, hoppas jag. jag kommer iaf ihåg att jag har skrivit den och till vem den är skriven till.
det är ju så himla fult också för att i andra meningen är det meningen att ordet "höra" ska rimma på ordet "göra" som är i första meningen men så kommer "på mig" efter !
du är så snäll som en kudde av siden!?
jag kom väl inte på något annat ord som rimmade på "tiden" antar jag.

jo jag skrattade sjukt mycket när jag hittade den där. jag skrev jäkligt fult också. 

sämsta dikten jag har skrivit. inte för att jag skriver dikter på fritiden asså meeen.
men ärligt lääs "dikten".

"du är så snäll som en kudde av siden" . asså hahahaha. jag måste få skratta av mig.
jag har alltså skrivit en väldigt ful och dålig dikt till en som jag var "kär" i när jag var mycket liten. 

har feber förövrigt ! glöm det här !

Kommentera inlägget här :