nu har jag väldigt svårt att bestämma mig. rubriken har inget med inlägget att göra.

ja vene riktigt hur jag ska tolka solbritts tyckande om mig.
antingen så tycker hon om mig ibland. eller så hatar hon mig ibland. eller så tror jag att hon hatar mig fast hon inte gör det.
hon kan inte hata mig ! hon och min mamma älskar ju varandra.
hon kanske har värsta planen så hon försöker va värsta snäll mot mig när min mamma är i närheten men sen på lektionerna blir hon ond igen !
låter som värsssta wannabe en känd film.

the two faces of solbritt ! klockrent namn !

jag bara skojar.

men imorgon har jag utveklingsamtal och på fredag en engelskaredovisning om michael jackson. eftersom solbritt vill att jag ska ha mvg ( om hon inte har kokat ihop en annan ond plan ) så måste jag prestera rätt bra på den redovisningen. än så länge vet jag inte vad jag ska säga alls.
hon kanske vill att jag ska redovisa först bara för att min redovisning ska bli så dålig som möjligt !
och sen kan hon inte sätta mvg på mig !
där kom jag på det. jag fattar hennes teknik.

jag bara skojar.

nu måste jag plugga. 

Kommentera inlägget här :