lydia vaggelyr

sitter här. har gjort iordning mig men vetifasen för vad. trycker på bilddagboken hela tiden tills någon lägger in en bild och oftast är det ganska ointressant. finns inga bloggar att läsa av alla dom ja brukar läsa.
borde inte vara så frustrerad eftersom det är söndag och man gör aldrig någonting på söndagar.
men jag är ledig imorn. kanske därför. känner att ja måste göra nåt !

mamma tyckte klänningen ja vill beställa är fin. har jag ens sagt att jag har tänkt beställa en klänning ?
njä. men det blir nog den.

kan lika gärna ta upp en sak jag stör mig på så himla hårt.
jag lyssnar jämt på radio. det är därför jag kan alla låtar och shit utantill.
MEN ! ja, katy parry går ju på radion ibland. inget direkt fel med henne. MEN !
han som leder programmet, radioprataren eller skitsamma. han säger hennes namn såhär: "katty parry"
man säger ju katy. om ja ska skriva hur ja uttalar det säger jag käjty. ungefääär.
men han säger katty. som katt och sen ett y.
hatarn !

Kommentera inlägget här :