ingen skola du vet

igår åkte jag bil med morfar i en halvtimme. han hade fixat den där bilen som man alltid åkte till öland med när man var liten. han pratade om att den bara hade två spakar och ingen autosak och jag "mm-ade" och "aa-ade" med jämna mellanrum. fatta noll lix. 

kom hem till hans hus och han stod och babblade om hans häck i femton år.
( missförstå mig inte, inte hans egen häck utan såna som finns runt t.ex. hus. buskar ! gröna löv och sånt )

sov sen hos madeleine. hon är omöjlig eftersom hon somnar hela tiden och hennes dator är omöjlig eftersom den stängs av hela tiden.

idag gick vi upp en timma för tidigt så det är anledningen varför jag skriver ett blogginlägg klockan nio.




asså titta här det är sjukt. jag, josefin och sofie. sofie ser ut som våran lillasyster !
tre år sedan.

i nuläget är jag även tio cm längre än josefin som då var längre än mig.

Kommentera inlägget här :