ingen information direkt

fick ett stenhårt knä i magen av en borensbergare. kan inte sitta ner med böjd rygg som jag gärna gör. ja ser dum ut när jag sitter med alldeles rak rygg. men måste !

ikväll vet jag inte. jag blev jättestressad klockan fem minuter i sex eftersom att en film jag hyrde igår var tvungen att vara inlämnad innan sex idag. mamma sa att jag kunde få böta om jag kom försent så jag var tvungen att ta pappas cykel. hatarn mer än du anar.
på den måste man sitta med böjd rygg så ont fick jag. 

förhoppningsvis hittar jag en klänning imorn. om inte vet jag inte.
måste hitta en. fast jag hatar att jag kommer vara så stressad så till slut kommer jag bara ta en hur som helst. så blir jag missnöjd bla kommer bli avundsjuk på mina kompisar blä kommer inte vara fin när jag slutar nian.

jag är verkligen sämst på att avsluta inlägg.

Kommentera inlägget här :