förlåt jenny jag tog den där bilden

kan meddela att jag har suttit och tänkt jättelänge på nu vad jag ska skriva. 

dagen är inte speciellt händelserik. det är tyst och ingen är hemma.
det är inte varmt ute och jag vet inte riktigt var jag ska ta vägen. var jag ska ta vägen idag asså. 
jag skulle kunna åka någonstans men orsaken till att jag troligtvis hoppar över det är för att jag har match imorn. jag ska vara målvakt och behöver vara ganska taggad. fortfarande sjuk och ja måste upp halv nio. 

ser ut som... jag får vara väldigt social med min familj. eller gå och hyra några skräckfilmer. 
eller sitta här och få fyrkantiga ögon. 

jag hyr nog någon äcklig film istället. är ganska så efter i allt som har med film att göra. 

gdaa vad tråkig kväll. får jämt ångest när jag kastar bort ledig tid såhär ! 

          

ja ni märker nog om jag hamnar här sen ändå. lär nog skriva isf. 

Kommentera inlägget här :