du vet ju inte det är det är som är saken

min bror har upptäckt låten "final countdown" såhär dags i livet.
"den är aaaasbra!!" låten är den enda han lyssnar på, han kan hela texten, han kan spela den på gitarr!?
uppträdde man inte med den på typ talangjakter osv i skolan när man vaaa ganska mycket liten.
jag har tröttnat på den iaf.

OCH ! ikväll va bra. min hals är som den är fortfarande men ja sket i den just då. 
ja dansade. det blir sjukt bra. sjukt fint. lika sjukt som jag är sjuk. as-sjukt.

mamma älskar mig.
"är det du som har vikt ihop tvätten där nere? var det du som tog undan dynorna i trädgården? är det du som har diskat plåten och stekpannan?"
jaaa-a mamma.
kände för att va översnäll.



fast imorrn kommer bli dåligt.
och därför är jag glad för att det inte är dåligt nu utan att det är det imorgon och inte nu.

slaarvigt inlähh.
skrev det på en minut nästan.
haha inlägg blev inlähh

Kommentera inlägget här :