det är inte kallt

skulle kunna slänga ner min bror i en sop-påse och sätta honom på ett golv någonstans idag.

skulle kunna säga att jag har ett väldigt bra liv om jag tänker. ja känner det nu. ja har det så himla bra.

skulle vilja upplysa er om att det här kommer gå så jäkla fort. en vecka kvar sen åker jag till danmark. efter det är det 10 dagar kvar av hela nian. ärligt så ryser jag nästan och säger "åååh det är inte långt kvaaar" för det är det inte. det är fett nära.

lite seriöst så tänkte jag städa mitt rum idag. skriva i boken om mig. ikväll vet jag inte. någonstans hamnar jag.

det ligger en asdöd spindel en dm ifrån mig och innan jag skrev det här fick jag panik för den var rätt stor.

när jag tog den här bilden tyckte jag om den lite för det känns som att den typ symboliserar att det finns ett ljus någonstans där allt annat är mörkt. om ni fattar hur jag tääänker. springan där över vattnet. 
nu är jag sådär poetisk igen och då brukar jag sluta.





en blomma på min trädgård.

Kommentera inlägget här :