det är bara jag som heter lydia vaggelyr i hela världen

varför hade jag läsrekord när det var världens sämsta dag igår !?

jag och jens funkar inte. vi ligger dubbelt så kort som alla andra tänkte jag säga men jag menar att vi är hälften så långt som alla andra.
jag kan inte bygga en stad med honom ! vad är det inte lärarna förstår.
ge honom uppgifter. men om jag själv inte vet vad jag ska göra då ! jag kan ju ärligt inte ge honom något att göra om jag inte vet själv vad det är jag ska göra.

ja är fortfarande sjuk och jag tror jag får vänja mig vid att jag inte blir frisk. jag kanske har blivit drabbad av någon ovanlig överansträngning. gör för mycket hela tiden oså. vilar aldrig.

men vad. jag kan inte vila nu. om jag missar allt som händer just nu kan jag lika gärna dö.
jag får va sjuk. det är inte så farligt.



  

Kommentera inlägget här :