bara inte glad

min fredag blir hemma.
pappa och mamma och min moster och min morbror har typ .. ja, "dubbeldejt". dom umgås iaf.
känns lame-igt att sitta däruppe med dom i ett hörn och inte säga ett skit. nu hade det faktiskt inte gjort något om min bror hade varit hemma.

jag kan lika gärna gå och lägga mig. de fyra vuxna tittar på action och dricker vin och det är ändå sånt som jag hatar. 
jag kan lika gärna sova på mammas och pappas rum för jag hatar att sova i mitt rum i nuläget.

jo, det känns som jag vill gråta. nu har jag ingen anledning. men asså jo.
den här tiden, är lite ledsam.
* jag slutar nian om typ en vecka. jag har gått ut hela grundskolan och jag kommer aldrig mer gå i samma klass som mina bästa kompisar.
* vid den här tiden för två år sedan konfirmerade jag mig på öland. om jag bara tänker på öland kan jag va ledsen.
* farfar skulle blivit 71 idag.
* mitt rum och min mobil gör mig bara ledsen för att därför.
* jag kan spela en låt på piano och jag gråter nästan när jag spelar den.

nja det sista vet jag inte. men sången är fin.
ja, en sorglig kväll. när jag inte gör nåt börjar jag tänka och då blir det sådär.



schaaan. det där var den bästa tiden i hela mitt liv.

Kommentarer :

#1: JennY

en stor fråga är dock varför vi envisades med att sjunga "under ytan"?



riktigt kass låt

skriven
#2: Anonym

hahahah. ja, det har jag inte tänkt på !

skriven

Kommentera inlägget här :