spindeljäkel

ja gick hem från öhmans place rätt tidigt eftersom jag lovade mig själv igår att jag skulle städa mitt rum idag.
lovade mamma... inte mig. 

allt går fint. jag städar rätt bra. tills jag ser den där groteska insekten. 
as-stor spindeeeeel ! 3 cm. hade handen precis bredvid den när jag upptäckte skitdjuret. 
jag är tjej. med övernaturlig spindelskräck. så ja skriker och springer ut ur rummet.
kommer tillbaka efter att ha hämtat mig någorlunda. den är totalt borta. ser den ingenstans. 
ringer pappa. får panik. förklarar situationen. får panik.
han förklarar ungefär tio gånger att jag skulle dödat den innan jag flippade ur. 
han var inte medveten om hur stor den var hallå ! 


jag får fasen dammsuga hela rummet och hoppas att den sugs med. 
förstå om den är i min säng... jag sover inte i mitt rum förrän jag vet att den måste ha dött. 

ärvt denna spindelfobi från min moster. starkt störande. 



Kommentera inlägget här :