pappa och jag

jag sitter vid datorn. pappa springer ner för trappan snabbare än han ska egentligen. 
jag: du vinner inte! 
han springer upp , en aning långsammare. han springer ner. försöker verka snabb. 

han kommer till mig. flåsande. 
pappa: 18 sek. 
jag: fast jag hade 16 när jag sprang. ja vann.  
pappa: du måste sprungit fel! 
jag: haha men du är långsam. 
pappa: kör en gång till!
jag: men du vet ju att jag vann !    

dålig förlorare. vågar inte erkänna att jag är snabbare än han att springa upp och ner för trappan tre gånger. 
han och jag är lame. 
vi är likadana. 
vi tävlar om att springa fortast i trappan. 
herregud.. 

 


Kommentarer :

#1: Petter

Hahahaahah !

Asså fattar du vad jag asgarva åt dig här! INte bara detta inlägget, allt! Du är för rolig du Vaggelyr!

skriven

Kommentera inlägget här :