jag kanske blir sjuk

ja sa ju att stockholmskiten inte skulle bli så jättekul. 
köpte tre saker. ganska nöjd. 
det slutade aldrig att snöa. jag menar det. halvblöt hela tiden. 
varför tog jag skinnjackan ! jag stod och velade mellan den och skidjackan i morse nämligen.  
gick med öppen jacka, öppen kofta och ett linne under. and no halsduk dessutom...?!!!! 
jag får skylla mig själv. 
jag visste att det skulle snöa starkt idag.     

blattar är galna ! eller en del. kan jag konstatera. håll dig till din egen ålder, jäkla 50 - åring...   

jag såg en känd politiker! fast jag visste inte att han va känd så jag sket i att ge honom uppmärksamhet. 

och det tar ungefär 10 år att ladda upp bilder. det är därför jag inte laddar upp några. som ni ser. 

schan. långt inlägg. 

Kommentera inlägget här :