jag hatar den.

en sak i världen jag inte gillar, är att vakna efter att man har somnat. om man är trött asså. 
det där lät inte ens smart. 

jag ska till stockholm imorgon. och jag har kommit fram till att jag inte längtar. 
inga orsaker. har bara den känslan. 

gå upp 05.45?! 
ljudet på mobilen laggar. det funkar inte ! 
jag som gillar att vara osocial när man åker buss. min musik funkar inte ens. 
jag har bestämt mig nu. ska lämna in den. den måste vara trasig på något sätt. ibland funkar den, ibland inte. 
mobiljäkel. 
okej det fanns några orsaker till min ovilja att åka till stockholm. 

jag kommer säkert va glad imorrn! skitsamma. 

Kommentarer :

#1: jullaan

lydia, 05.45 ?

du sa ju halvfem till oss haha :D

du är så yyyyyr

skriven
#2: Anonym

oj feeeeel !

skriven

Kommentera inlägget här :