dissar det där

det måste finnas en anledning. 
till att det alltid ska tillkomma nya saker i skolan när just jag går det året. 
t.ex. , varför har man nationellt prov i kemi ! 
jag sa inte det där som en fråga utan skrek det som en förbannad replik till skolnämden ! 
gå. och. dö. 
t.ex. 
äääh idrottsprov . skriftligt. har jag imorrn. 
kan inte ett skit. 

man borde faktiskt kunna tänka logiskt. när det gäller idrott. 
alla vet ju. 
när man idrottar, mår man bättre och blir inte överviktig. man orkar mera, får starkare muskler, har samtidigt roligt osv. 

varför ska man behöva ha övermycket information om allt. 

"det är inget vi kan göra åt, tyvärr mina kära elever"    -  blaah. 
äh jo. lärarna kan protestera. vem lyssnar på en elev. vem lyssnar på mig. 

jag vill trycka på en knapp så att ett hål öppnas och jag kan försvinna ner i jorden den här veckan. 

Kommentera inlägget här :