varning, känsloinlägg

idag har jag gått min sista riktiga skoldag på trojenborg.
idag har jag insett att jag är ledsen. jag vill inte sluta !
idag gick jag till skolan och gick hem från skolan tillsammans med mina kompisar för sista gången i mitt liv. 
idag åt jag mat på trojan för sista gången i mitt liv.
idag gick jag där i korridorerna och skrattade och flummade för sista gången i mitt liv.
idag var den sista dagen i mitt liv som jag gick på samma skola som mina kompisar.

det är mycket saker jag har gjort för sista gången i mitt liv idag.
hör bara hur det låter. idag var den sista dagen i mitt liv som jag GICK på samma skola som mina kompisar.
GICK. jag går inte på samma skola som dom längre !
mitt liv på trojan är över.
jag tror inte på det själv. jag trodde fasen inte att jag skulle vara såhär ledsen.

när jag gick hem med madde och jenny idag kunde jag inte säga "vi ses i skolan imorn" för det gör vi ju inte !
det gör vi aldrig mer.

för typ en månad sedan var jag stensäker på att jag inte skulle gråta på avslutningen. nä, så cool är jag inte.
jag kommer visst gråta. jag grät idag.

jag tänker inte skriva mer om min tillfälliga depression.
men de som går, eller gick på trojan och som läser min blogg och som kanske har samma känslor som jag vet hur jag känner nu.

bara en sak.
på våran tavla i klassrummet står det "goodbye forever."

dö.



åhååååå !!!

Kommentarer :

#1: JennY

ska inte ni gå på samma skola allihop eller :O? typ iaf, ni var väl några stycken

skriven
#2: Anonym

nepp. bara jenny.

skriven
#3: axel

kommer sakna dig på trojan vet du :(

skriven
#4: Anonym

åååh axel !

skriven

Kommentera inlägget här :