väldigt tråkig dag

jag är så trevlig. jag bara hälsar på alla människor jag möter.
hejej. blir det jämt att jag säger.

sen undrar jag, om man fortfarande är gift med den man är gift med när man är väldigt gammal. eller ganska gammal.
om två människor fortfarande är gifta när man är typ 70 ! så kunde jag sagt från början.
så undrar jag om man typ blir avundsjuk ibland. om man går förbi en jättesnygg tjej t.ex. med sin man/gubbe.
och gubben kollar på den där tjejen.
det kanske känns stenhårt i hjärtat för tanten !
att liksom få veta att hon är mycket snyggare och yngre. och att aldrig tanten kommer bli det.
aldrig.

nä jag vill inte bli gammal. det är jag rätt rädd för.
asså om man inte har en man när man är gammal vad har man för liv då ?
för jag kan inte sticka.

Kommentera inlägget här :