det här är väldigt ointressant på riktigt.

mitt liv, ja det är ju lite om mitt liv jag skriver om här. det är inte långt kvar tills jag ska träna och jag har ingenting för mig.
läs om mig själv.

jag är människa och har självklart saker som är typiskt mig. jag brukar få höra att det är typiskt mig att skämta om allting.
mina närmaste vänner har väl tröttnat på mina ordvitser som jag bara kommer på ganska ofta. eller så har dom bara dålig humor.
för dom säger alltid "ååååååh lydiaaa" när jag försöker vara rolig och "åååh det där är så lydiaaaa" när jag är rolig.
jag tycker jag är rolig.

jenny pettersson är nog lite som mig, där. vi körde väldigt mycket med ordvitser förut i livet.
å! sakna!

typ. t.ex. så har jag ont i handen nu. och det är ju sånt som händer.
händer! var skämtet.
sånt kör jag ofta med. vene om jag ska lägga ner med det asså för mina kompisar slår sig bara i huvudet och suckar när jag säger sånt.
fast det är ju kul och retas.
egentligen är det faktiskt jag som är väldigt klyftig. baaa kommer på allt sånt där.
ni ska VETA. hur många ordvitser jag kan.
så det är jag bra på.

om jag ska skriva mer om mig själv i det här inlägget kommer det bli ganska långt.

jag kan meddela att jag stör mig på felstavning. och det är alltid lika läskigt att skriva så för jag blir så rädd att jag har stavat fel någonstans.
kom ihåg, då har jag bara varit slarvig.
meeen. jag gillar inte när folk skriver t.ex. egentligen med i. igentligen. eller vart. jag har vart i stockholm. det heter varit.
eller kommentera. det stavas med två m ! många människor skriver komentera. får rysningar ! eller ordet ens. äns skriver en del. ENS !!! skriv upp.

asså inget illa menat mot de personer som stavar fel. jag stör mig inte på er, bara på orden.

nej det blir för långt. jag kanske skulle skriva en bok.




Kommentera inlägget här :