tidsfördriv för er och för mig.

lite händelser. i mitt tillfälliga liv.

jag vaknade tidigt. ( sov i soffan ) hatar att jag sover där. mamma med.
men hon hatar väl mig så mycket så att hon älskar mig för hon gjorde frukost till mig.
bäst äru!



det sista jag gjorde innan de åkte till värmland var att göra pappa inte så glad.
"det hade ju varit gott med sallad till maten" var i princip det sista han sa till mig.
äh, han har fem dagar på sig att bli glad på mig igen.
mormor skrattade och jag skämdes. eftersom det var kunder där inne. kul att torka upp sallad, då.



jakobs keps hamnade i diskvattnet. ja, smutsigt.
missade nog hur det hände.



det är inte bra för mig att jobba på sådana här ställen.





min väska. jag hatar att det står lydia och sen ett hjärta mitt i allt.
känns så å! töntigt. men jag använder den. det får plats mycket mer saker i den än man tror.
och så vet ju folk att den är min om jag skulle råka tappa bort den.



jag kanske vill klippa mig. asså på riktigt. inte bara toppa.
fast nä. fast jo. fast kanske.
för jag ser så likadan ut jämt i håret.



skämt av rasmus från igår:
"trött gris åkte till england, blev pig"

vene om jag skulle skriva pig med ett eller två g. men gris på engelska stavas ju "pig."
men, erkänn kul.

Kommentera inlägget här :