hej och hejdå.
jag vet inte om det är nödvändigt att skriva när det är sommarlov.
när det är bra väder är man ute. annars jobbar jag. och annars gör jag någonting annat.
jag kanske bestämmer mig för att dissa datorn för alltid. eller tills sommaren är slut.

vem vill sitta och läsa om mitt liv, när man kan göra någonting helt annat, som är mycket roligare.
det kanske är onödigt att jag sitter här och bara babblar när ingen egentligen vill läsa, liksom.
för asså det är ju sommar. nu är det ju sommar ! varmt hallå.

men det här blir ett inlägg ändå. så jag kan ju säga att jag har varit i varamon idag. för varmt för att sola och för kallt för att bada. inget som var mitt emellan.
och jag har inte bränt mig. jag bränner mig inte bara sådär.

som jag har fattat, så ska det bli varmt hela veckan. så imorgon ska jag bort. i helgen åker jag till någonstans med madeleine.
hennes husvagn är där eller någonting.
på måndag jobbar jag, på tisdag jobbar jag. vill jag inte tänka på.
om det inte händer att jag inte hör av mig förrän onsdag så har jag nog varit väldigt upptagen.



här var det vinter ! nu är det sommar.
fy, vad det går snabbt.

Kommentera inlägget här :