tvn är trasig

nej jag kände inte för att vara jag idag.
mitt hår är elektriskt, jag vill köpa kläder, jag är hungrig men jag kan inte laga mat. jag har fortfarande ont i vristen och jag klarar inte sista banan på worlds hardest game. den klara ingen. den som klarar den hatar jag.

ja fryser, mina tights är för stora. JAG MÅSTE STÄDA MITT RUM. jag hatar att gå in i mitt rum.
jag hatar att jag går så långsamt och att jag blir så trött av att bara... gå, vanligt.

jag orkar inte att jag måste jobba imorn. jag orkar inte allt folk som kommer komma. då måste man ju vara fin.

jag hatar när folk stavar fel. jag är ett grammatik-freak och stör mig på sånt.
nu hoppas jag verkligen inte att jag har stavat fel på något.

nu måste jag ta tag i mitt liv och göra någonting. har suttit här i två timmar och spelat spel.

 

Kommentera inlägget här :