röd.

försöker komma på en anledning till varför jag ska åka till vadstena på midsommar.
sofie vill ha med mig. jag är såhär tveksam.
troligtvis så måste jag jobba på den dagen. och jag kommer bli stressad när jag måste hem jättedirekt efter och göra i ordning mig. jag stressa inte gillar alls.

här sitter jag och pratar om mina minimala problem. det är inte ens ett problem det här.

och jag har så tråkigt att jag till och med går in på blondinbellas blogg och tittar på hennes kommentarer och läser bloggar därifrån. det är sjukt vad jag måste ut från mitt hus nu.

jag tänker gå ut och gå men en vän till mig blev rånad i parken för några dagar sen och jag blev då lite rädd för skänninge.
det kan hända saker här också, jag vill inte att du ska va ensam ute på kvällarna. säger mamma. och pappa.

jag ringer väl nån.



den där cykeln tänkte jag stjäla men den stod på ett lite för allmänt ställe.

Kommentera inlägget här :