onödig dag.

men åh man ser ju inte alls vad det står.
jag hoppas verkligen inte att jag tappar läsare pga det här.

min släkt är speciell. min släkt är så himla, bra. överallt.
mamma och pappa är ju borta fram till onsdag och jag måste säga att jag saknar dom faktiskt.
jag kanske skulle följt med.
då hade jag sluppit jobba. imorgon, och på tisdag.
fasst då hade jag missat boren-matchen.
HA ! nu skrev jag fast med två s bara för att jag, a jag ville att ni skulle tro att jag stavade fel utan att veta att jag gjorde det.

asså, jag borde sätta upp en tävling. den människan som hittar ett stavfel i min blogg får ett pris. den människan kan få ett alldeles eget blogginlägg av mig.

denna tävling börjar idag.

tyvärr, men jag är tvungen att laga mat till vincent. han kan inte.



min mamma och viktoria. ÄH STOLT ÄH! 

Kommentarer :

#1: Anonym

Jag hittade ett stavfel, nanananna! xD



Du stava söt med alldeles för många ÖÖÖÖÖ! Så det så! lagom mallig muhahha ^^



hihi :*

skriven
#2: Anonym

postat av din bästa malle! ;D

skriven

Kommentera inlägget här :