ö. jag har aldrig börjat en överskrift med ö.

hatar den här dagen och jag har inte gjort någonting.
jag gick och fikade hos mamma.
gjorde en fail. hatar det ordet men jag vet inte hur jag ska säga. jag gjorde en misslyckad sak.
det kom en kråka och satte sig bredvid mig. jag bara viftade med handen sen flög den bort.

"asså fatta hur mycket respekt kråkorna har för mig. fatta hur rädda dom är för mig bara jag rör mig så flyger dom iväg"
det var kanske inte att jag sa så som var det pinsamma. utan det var att jag märkte inte att mamma hade gått eftersom jag var så inne i att skriva ett sms så jag satt och sa det helt för mig själv.
och det stod en kund bakom mig. han skrattade så han verkade inte ta mig så seriöst.
men det vaaar en sån här stenhård handflata-i-pannan-händelse.    

varför låg det en kamm på det där stenstaketet ?
det är så mycket vi inte vet kära vänner. 

ikväll tränar jag och det vill jag.

Kommentera inlägget här :