moln, försvinn.

inatt somna jag fyra. jag försökte inte ens vara vaken. det fanns inte en enda trött sak i min kropp.
när det började ljusna fick jag tvinga mig själv. jag håller ju inte på med sömntabletter och sånt. men jag gick faktiskt och letade.
kan vara för att jag sov i soffan. om jag minns rätt så intalade jag för mig själv för ett tag sen att jag aldrig mer skulle sova i soffan.
ja, jag har ont i nacken idag.

jag nämde att jag skadade fingret igår. jag sket i och säga vad jag gjorde för jag tror nästan att jag har berättat det för halva skänninge.
men jag skärde mig på en osthyvel. jag vet att det heter skar mig. men jag säger skärde. så jag skriver skärde. det är många som säger skärde. jag skar mig låter ... nej. jag skärde mig, på en osthyvel.

inte förvånad. sa mamma bara. inget medlidande och ingen empati.

ikväll ska jag bara, ha sommarlov.



och bilden jag försökte ladda upp femtio gånger kommer aldrig fram så ner får ingen bild.

Kommentera inlägget här :