lost

pappa har lovat att skjutsa in mig och madde till öninge imorgon.
själva ödeshög har jag alltid varit svag för, asså.
jag tänker att alla människor där har en speciell stil för maddes kompisar som är därifrån har typ samma stil allihopa.
killar som åker skateboard. tänker jag.

jag somnade i våran hängmatta. jag drömde att emma och håkan davidzon skulle ha en konsert i lindbladsparken.
jag fick höra när dom skulle öva och dom var skitbra. dom sjöng typ tillsammans och jag kände mig värdelös.
vem vill veta vad jag drömmer.

men nu kan jag i alla fall inte skriva förrän söndag och det är jag faktiskt säker på.
som om det var en lång tid. en dag innan jag kan skriva igen liksom.



jag längtar till öland.
på bilden ser jag väldigt orangebrun ut och mitt hår är inte ens blondt men jag hoppas det är kameran som gör att det ser ut så.

och dom som inte vet att michael jackson är död nu är ganska sena.
som min mamma t.ex.
när jag kom hem nyss kom hon springandes mot mig och sa "MICHAEL JACKSON ÄR DÖD"
jo jag vet.

det är sjukt att hela världen vet det nu. bara över en enda dag.

Kommentarer :

#1: emma

emma och håkan davidzon,

vilket band!

skriven

Kommentera inlägget här :