i found a way to let you in

jag fick spela ute. jag är så himla glad.

jag hatar att skylla på domaren. men jag skulle gärna vilja prata förstånd med han som dömde idag.
haaaaaan va sämst.

det verkar som det får bli en händelselös kväll. ja ska ju jobba imorn.
om det blir fint väder kommer jag få panik.
så det får regna och blåsa. det är egentligen bra om det gör det för då kommer det inte lika många kunder.
jag vet inte, jag kanske är sämst på att jobba på cafe. taket är ju fett lågt och jag slår mig jämt i huvudet.
fast jag erkänner att jag är rätt social. bra på att prata med folk. skratta på rätt ställen och, a.

 inte få panik! är jag bra på. om det kommer en otrevlig människa eller om jag inte hinner allt ja ska hinna får jag inte panik.
iaf inte på utsidan. visar ingeT !



men naaaae ja måste göra om min blogg.

Kommentera inlägget här :