i am working on a scary place

nu ska jag säga en sak.

sådär, jag sa ju att jag skulle säga det, inte att jag skulle skriva det.
det känns inte som om jag vill dela mina tankar med allmänheten just, nu.
ni får inte veta. trist, va.

jag spelade match och det enda jag VILLE var att spela UTE.
så man kan egentligen inte säga att jag spelade match utan jag stod på en match. låter också fel.
jag var målvakt på en match.
ja vene hur många gånger jag har sagt att jag inte vill vara målvakt. vågar inte säga det till svenne ju.

malin, en i mitt lag. klagade på att jag hade stavat fel på ordet "jättesööööt" i ett inlägg lite längre bak.
för söt stavas ju ... söt.
så det finns en regel, i min tävling. jag skrev jättesöööööt för att jag ville inte uttrycka det jättesöt. lät kort.
jag tycker jag får förlänga orden. min tävling jag bestämmer.
shit vad seriös jag börjar bli.

bara för att reta henne. nuuuuu skaaaaa jaaaaag tittaaaa pååååå fotbooooll.



där är ett museum. jag jobbar där. eller det finns där jag jobbar.
det spökar där. helt ärligt !
så, när jag ska tända alla lampor där inne så säger jag alltid hej alla spöken.
jag är så himla inte rädd.
fast det är lite halvroligt. på kvällen i alla fall. alla dockor liksom bara tittar på en !
men kom och fika ändå.

Kommentarer :

#1: Anonym

hihih, men jag fick ändå vara med i din blogg... fniss xD<3

skriven
#2: malin

hatar att avsändarens namn försvinner innan man skickar -.- USCH! btw;)

skriven

Kommentera inlägget här :